BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 15, 2011

~~porT DicKson at night~~

assalamualaikum...
malam itu....dengan tiada perancangan pn..tiba2 kami sampai kt PD...memg gila....
asalnya just untuk makan kt kedai mak cik indon berhampiran flat cempaka...fuyooo....makanan sini...memg perhhhhh la..walupn kdai x sebesar mana pn..namun.,,kesedapan makanannya memg memuaskan hati aku la...murah pn murah..banyak pn bnyak...ni la yg aku nk..murah+banyak...hehehehehe...eh tersasar crita plak...
yang mnybbkn tercampak ke PD nie...mula2 tgok meter minyak..napak mcm pnuh...dengan boringnya,kawan ak pn terkeluar la.."jom lepak kt PD" buleh2...ak plak mnjwab..bab jalan2 ni..memg serah je kt aku...hehehehehehe...ok pe..memg aku suka jalan pn...
kat sini ada gambar2 yg aku ambil..x clear mana la..maklumla kamera murah.. n95 je...hehehehehe


















di sini saya tunjukkan lah gelagat2 member2 aku nih...hahahahaha...memang seronok habis...release tension gok la.... 

p/s: kn best kalu yg tersayang ada joint bersama2 nih...hehehehehe


0 comments: